חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליווי אישי בהתכתבות

למי שנוח יותר בהתכתבות בווטסאפ, טלגרם, או באימייל

איך שנוח לך

ליווי בהתכתבות בווטסאפ, טלגרם, או באימייל

איך זה עובד?

במשך חודש נהיה ביחד במילים. נתחיל בתיאור המצב ומה שמעסיק אותך כיום, ונתקדם לתוך 4 שבועות של הבנה, ידע וכלים פרקטיים, בהתאם לצרכים שעולים. העבודה בכתב מאפשרת תהליכי עומק הדרגתיים ומשמעותיים בזכות העצירה והעלאת הדברים על הכתב. כתיבה היא כלי תרפויטי עצמתי כי היא מעודדת רפלקציה, התבוננות פנימית שכבר היא בפני עצמה, מביאה לא מעט ריפוי והקלה.

זה לא צריך להיות מנוסח היטב, וגם לא קוהרנטי ומעובד. אני פה כדי לקרוא את המחשבות והרגשות
שעולים בך בצורה הכי אותנטית, כמו שהם. ביחד נכניס סדר בדברים.

מחיר:
300 ש"ח לחודש

לרכישה

תהליך העבודה

למי זה מתאים?

למי שמרגישה בנוח בכתב, אוהבת לקרוא ולכתוב למי שאין לה אפשרות להתפנות למפגשים בזום שמעדיפה ליווי אישי עם פידבק ספציפי על המצב בבית שלה שמעדיפה השקעה של 300 ש"ח במענה כתוב לאורך חודש (שהם 10 ש"ח ליום), על פני מפגש של שעה בזום.

כמה מפגשים צריך?

תדירות המיילים תלויה בך ובצרכים שלך, הממוצע רחב ויכול לנוע בין 15-8 מיילים מכל צד. זה משהו שקל להבין יותר אחרי תחילת התהליך תוך כדי תנועה, בהתאם להעדפות ולאופן ההתנהלות שלך בכתב. יש מקרים בהם המיילים ארוכים ומעמיקים ונעשית שם המון עבודת רגש, ככה שהתדירות היא פעם-פעמיים בשבוע. ויש תהליכים עם יותר תיאורי מצב וסיטואציות נקודתיות, בהם חילופי הדברים מהירים יותר. כך או כך, ההתקדמות שלך חשובה לי. אני שומרת על קשר ובמידה ולא שמעתי ממך כמה ימים, אני כותבת לך שוב כדי לבדוק איך הולך.

המלצות

שירה ואמיר, הורים לפעוט, תל אביב
קרא עוד
"אהובה את מדהימה! עזרת לנו המון וממשיכה עד היום להיות נוכחת, לייעץ ולתמוך. הבחירה בך הייתה כל כך מדויקת. יש לך אנרגיות נדירות, רוגע ויכולת לגרום להורים להרגיש הרבה יותר טוב ובטוחים בהורות שלהם. למדנו ממך (וממשיכים) המון!"
לימור, צפון, אמא לשלושה
קרא עוד
"שיחה אחת. שיחה אחת איתך וכבר הסופ"ש שלנו נראה אחרת. שניה לפני שנכנסנו לסחרחרה הרבה יותר גדולה...את פשוט היית שם. הכל היה הרבה יותר רגוע, הסערה נרגעה, הים שוב שקט".
מור, אמא לילד, צפון
קרא עוד
"עלית על העניין בחצי שעה, ממש לא חשבתי על זה ככה קודם. רציתי רק לשמח אותה ולעזור לה. במקום זה אתמול ישבתי איתה על הרצפה ואמרתי לה שאני אוהבת אותה. היא קמה תוך דקה כמו קסם".
הקודם
הבא

נשמע טוב? הרשמה מכאן:

בואו נדבר

רוצה לוודא שהליווי מתאים לצרכים שלך? אני מאוד אוהבת לקבל הודעות 🙂
קליז זריז לווטסאפ שלי, אפשר גם במייל, בפייסבוק או באינסטגרם.