חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לבנות את הגשר לגיל ההתבגרות
קורס של 4 שיעורים בזום

הדרך לתקשורת קרובה ולקשר עמוק עם הילדים במעבר בין ילדות לבגרות. 4 מפגשים בזום בהם ניכנס לתוך הראש של הכמעט-מתבגרים ומתבגרות שלנו נבין מה מתרחש שם למה הם בעצם זקוקים מאיתנו ונצא עם כלים ותובנות שתרגלנו במטרה לחצות יחד את הגשר אל גיל ההתבגרות עם פחות מאבקים ויותר קירבה

למי הקורס מתאים

מה תקבלו בקורס?

1

נכיר את הכמעט-מתבגרים שלנו מבפנים החוצה

2

נלמד איך להתמודד עם הדינאמיקה החדשה שנוצרה בבית ועם צורת התקשורת שמשתנה.

3

נלמד מה עושים כשהכלים שהכרנו כבר לא עובדים

4

נזהה את הציפיות שלנו שמשתנות ואיך הן משפיעות על נקודת המבט שלנו

5

נקבל כלים לעמידה בטוחה ואמפתית מול כל הרגשות שעולים – אפילו הסוערים ביותר

6

נמצא יחד את הדרך לשמור עליהם קרוב וגם לתת להם כנפיים

7

בתוך כל זה נלמד גם לשמור על עצמנו כהורים, על הגבולות שלנו ועל מה שנכון וטוב לנו

מידע טכני

4 מפגשים בזום

משך כל שיעור – שעה וחצי

קבוצת ווטסאפ סגורה למשתתפי הקורס

תמיכה מלאה בקבוצת וואטסאפ סגורה לאורך הקורס

הקלטות של כל השיעורים

לינק + קובץ שמע יישלחו
תוך 24 שעות מתום השיעור

סיכומים כתובים של כל שיעור

תוך 24 שעות מתום השיעור

מחיר:
610 ש"ח בהרשמה מוקדמת
670 ש"ח בהרשמה רגילה

המלצות

שרון
קרא עוד
"הייתה הרצאה יוצאת מן הכלל! כאדם של "או או", מופעים של "גם וגם" מעוררים בי השתאות, ובהרצאה שלכן היו המון מהם: גם מידע, גם סיפורים מהחיים וגם עיבודים של כל אלה לכדי תובנות; גם פרטים ידועים וגם פרטים רבים חדשים וחדשניים; גם מבנה סדור וגם מקום לתגובות ולשאלות; גם חלוקת תפקידים מוגדרת ביניכן וגם דינמיקה חופשית וזורמת. תודה לשתיכן עליה, היא הייתה עבורי אחד מרגעי השיא של השבועות האחרונים"
לימור, צפון, אמא לשלושה
קרא עוד
"שיחה אחת. שיחה אחת איתך וכבר הסופ"ש שלנו נראה אחרת. שניה לפני שנכנסנו לסחרחרה הרבה יותר גדולה...את פשוט היית שם. הכל היה הרבה יותר רגוע, הסערה נרגעה, הים שוב שקט".
מור, אמא לילד, צפון
קרא עוד
"עלית על העניין בחצי שעה, ממש לא חשבתי על זה ככה קודם. רציתי רק לשמח אותה ולעזור לה. במקום זה אתמול ישבתי איתה על הרצפה ואמרתי לה שאני אוהבת אותה. היא קמה תוך דקה כמו קסם".
הקודם
הבא
סילבוס ומטרות הקורס

מפגש 1

מיתוסים של גיל ההתבגרות: מהישרדות לפריחה 

מה מתחיל לקרות במוח לקראת גיל ההתבגרות ולמה החיבור של ילדים אלינו קריטי לצמיחה שלהם

מפגש 2

נוכחות והקשבה, אנחנו זו התשובה 

מאיפה מגיעה סערת הרגשות הזו ואיך נעזור להם לנווט בה

מפגש 3

על רצוי ומצוי – הקשר בין ציפיות וזיהוי צרכים לעיצוב הקשר עם הילד 

איך מעבר מחשיבה בציפיות לחשיבה בצרכים עוזר לנו להישאר בסמכות והובלה

מפגש 4

כוחו של תעתוע: הילד שלנו דווקא כן צריך אותנו, עכשיו יותר מתמיד

מה ניתן לשמוע מעבר למילים ולהתנגדויות ולמה מנוחה רגשית היא תנאי הכרחי להגעה

רוצה לשמוע עוד?

שאלות ותשובות

לאיזה גילאים זה מתאים?

הקורס מיועד להורים לילדים בגילאי 8-12, במעבר שבין הגיל הרך לגיל ההתבגרות.

איך זה עובד בזום?

לקורס נפתח חדר עם לינק קבוע. ניפגש בלייב פעם בשבוע לשיעור אינטראקטיבי. זוהי לא הרצאה, אלא שיעור עם השתתפות פעילה, תרגילים ומקום לשאלות לאורך כל השיעור. המטרה היא שזה לא ישאר בגדר ידע תיאורטי, אלא יירד לרמת הפרקטיקה ויתאים לבית שלך.

מה קורה אם נאלץ לפספס שיעור?

זה קורה כמובן ולא מהווה בעיה כי כל השיעורים מוקלטים ונשלחים אליך למחרת ביחד עם סיכום כתוב של השיעור. יש לנו משפחות שגרות באזורי זמן שונים, וגם משפחות מישראל, שעברו ככה קורסים שלמים. אנחנו ממליצות להשלים כמה שיותר סמוך למועד השיעור (לנעוץ ביומן!), ולעקוב בווטסאפ.

הקורס הוא אינטגרטיבי ומשלב מעולמות תוכן של מדעי המוח ומחקרי רגש, היקשרות, תקשורת מקרבת, אמפתיה, פגיעות, אשמה, הקשבה, מיינדפולנס ועוד.
הקורס שונה מקורסים אחרים בכך שהוא משלב את התיאוריה ההיקשרותית, שנתפסת לפעמים אידיאליסטית וקשה ליישום, ביחד עם תקשורת מקרבת, שעוזרת לנו לחמול על עצמנו, לתת מקום לקושי ולפעול מתוך חוויות הצלחה.

הקורס מתאים גם למי שלא מיישמת עדיין את השיטה?

לגמרי! נלמד את כל מה שחשוב מאפס, זה יאפשר לך בהדרגה להיחשף לשפה החדשה. ואם יש לך כבר רקע כלשהו בגישה, נוכל לתרגל במקומות היותר מאתגרים ביישום שלה. הקורס בנוי ככה שהוא נותן מענה גם למתחילות וגם למי שכבר צועדת בדרך.
אה ו- זו גישה ולא שיטה, אין כאן מתכונים וגם לא טריקים. יש עבודה תהליכית על מערכת היחסים, ומקום לתהליכי הבשלה מוחית של הילד, במקביל לעבודה על עצמנו. אבל היי, עוד נדבר על זה בהמשך.

כמה משתתפים יש בקורס?

יחס אישי ומקום לשאלות הם המפתח ללמידה אמיתית עבורנו, ולכן זהו קורס אינטימי של עד 12 משפחות (נדיר ביותר שכולן מחוברות באותו הזמן).

איך זה עובד בווטסאפ?

הקבוצה היא המקום הבטוח שלך לפרוק ולקבל אמפתיה קודם כל. זו הכתובת לשאלות, פידבקים, עצות ותרגולים. במהלך השבוע אני שולחת תכנים כמו לינקים לסרטונים, פוסטים רלוונטיים לנושא השיעור ועוד.

ומה אם אני לא טיפוס של שיתופים בווטסאפ?

אין שום חובה להשתתף בקבוצת הווטסאפ! זה גם ממש בסדר אם את מעדיפה שלא לעקוב, ניתן לעבור את הקורס בצורה שלמה גם בלי לכתוב בה. ההמלצה שלי היא כמובן כן להשתדל להשתתף, לשתף ולתת פידבקים, כי זה מנבא חזק לשינוי אמיתי. כך או כך, פעם בשבוע חשוב לי לשמוע ממך ולראות איפה דברים עומדים, ככה שאני מבטיחה ליצור קשר במידה ולא נשמע ממך בקבוצה.

נרשמת וגילית שזה לא מסתדר? קורה לכולנו! בביטול עד 4 ימים ממועד הפעילות יתקבל החזר של 50% בביטול בטווח של יומיים כולל יום תחילת הפעילות לא יתאפשר החזר

מי אנחנו?

טל שפריר

אמא של גיא (10)

מלווה, מנחה ונותנת כלים להורים לתקשורת מודעת ופתוחה, ליצירת מערכות יחסים קרובות ולהקשבה וחיבור עמוק לילדים ולעצמם.
אחראית על תחום תקשורת אמפתית והיקשרות בארגון המונטסורי Homestart ומלווה צוותי חינוך מונטסוריים בגנים ובבתי ספר ברחבי הארץ להובלה טבעית מתוך חיבור.
מנחה מוסמכת בגישת "השפה" ובגישת "מעגלי הקשבה".

מאמינה בלב שלם שכדי להוביל ילד, ללמד, לחנך – בין אם בתור מורה או הורה – אנחנו צריכות להתמקד בחיבור שלו אלינו ובקשר בנינו. כאשר הילד יודע שאנחנו רוצים בטובתו, כשמרגיש בטוח ושייך, הוא ייתן לנו להוביל אותו ולהראות לו את הדרך.

דניאל מנו

אמא ללאו (9) ולמיה (7), בטורינו, איטליה.

בתוך חיים רצופי מעברים ושינויים, אני נדהמת כל פעם מחדש לגלות כמה עצמתיים הכלים שברשותי. כוח החיבור שבהיקשרות, החיבור לעצמנו בתקשורת מקרבת, היכולת לזהות את מה שכן טוב ועובד ולצמוח מתוכו הלאה – כל אחד מהם הוא אוצר ששומר אותנו קרובים, מאוחדים וחזקים גם בתוך הסערות הכי גדולות שהחיים מזמנים.

בשנים האחרונות אני מלווה משפחות מכל העולם,  עוזרת להורים לקבל כלים להורות מיטיבה ובעיקר – לבנות את הביטחון ההורי שלהם בכל אתגר שיגיע.

בהכשרתי אני סוציולוגית ומנחה מוסמכת מטעם 'השפה', בעלת רקע אקדמי ויישומי בחינוך. אני ממשיכה להתעדכן בכנסים ובהרצאות במידע הכי חדשני בתחום.

נשמע טוב?

בואו נדבר

רוצה לוודא שהקורס מתאים לך? אני מאוד אוהבת לקבל הודעות !
קליז זריז לווטסאפ שלי, אפשר גם במייל, בפייסבוק או באינסטגרם.