חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סדנת היקשרות ושורשיה

שבועיים של סרטונים
ליצירת קשר עמוק ותקשורת אמיתית עם הילד

מכעס ותסכול לשגרה הרמונית וכיפית
צעדים פשוטים שיוצרים שינוי אמיתי
מה תקבלו בסדנה?

1

כלים ליישום מיידי לשיתוף פעולה והרמוניה בבית

2

יכולת להתמודדות עם תסכול, טנטרומים והתפרצויות

3

חיזוק הביטחון העצמי של הילדים

4

אווירה בטוחה לשיתוף ופורקן רגשי

5

 הבנה לגבי הצורך החזק ביותר של הילד בכל שלב בו הוא נמצא

6

צעדים פרקטיים
לבניית קשר ארוך טווח

קראתי הכל, אשמח להירשם

איך זה עובד?

 

למי זה מתאים? למי שרוצה הכרות ראשונית עם הגישה, ולרענון + תרגול במידה וכבר התנסית בה

למי זה לא מתאים? למי שאין כמה דקות ביום לצפייה בסרטון

זו סדנה שבניתי בקוביד כדי לעזור להורים להכניס קלות והרמוניה הביתה
והיא השיגה את המטרה בענק! אני רוצה שכל הורה בעולם ייחשף לגישה הזו

ההשקעה שלך: 315 ש״ח
כולל תמיכה אישית בווטסאפ
 

מעולה! אשמח להירשם

רוצה לשמוע עוד?

המלצות

לירן, חיפה, אמא לשניים
קרא עוד
"נשארו איתי מהפעילות מלא דברים שלפעמים אני נדהמת מכמה שהם עובדים. אני רואה שיפור ענקי ביחס שלו. אני מקפידה במיוחד לפני השינה. הוא נהייה פתאום גם מאוד עצמאי...זה מעלה לו את הבטחון"
גלי, מרכז, אמא לשניים
קרא עוד
"דניאל יקרה! בזכותך הגעתי לעוד גישה נהדרת שמלאה הרבה ידע מגישות שונות והבנה שאפשר ואף רצוי להקשיב לילדים, ולא לפעול מתוך אינסטינקטים קדומים. באמצעותך גיליתי טריקים קטנים שעשו שינוי משמעותי בדרכי החשיבה וההתבוננות בילדים, בי ובבן הזוג. תודה על הפתיחות שבך וההכלה שכולנו בתהליך אינסופי של למידה ושינוי."
עינב, קפריסין, אמא לארבעה
קרא עוד
"ידע פרקט עם כלים, האווירה בבית חזרה להיות נעימה ורף הריבים ירד פלאים. ממליצה בחום לכל אמא לחוות פעם אחת לפחות את הסדנא, זה ילווה אתכם שנים קדימה"
מיכל, תל אביב, אמא לשלושה
קרא עוד
"על הבוקר, הגדולה כבר התחילה להציק לי ולדבר באופן שעכשיו ברור לי, בזכות הפעילות, שהיא מבטאת את הקושי שבשינוי. אז עשיתי לאיש את המבט ששולח את המסר שהיא צריכה חיבוק ולא הטפות וכמו קסם, היא נרגעה. אנחנו ממשיכים לחזור למסרים פה כל הזמן. עברנו ועדיין עוברים תהליך מרגש"
רוני, מיאמי, אמא לשלושה
קרא עוד
"לקחתי לעצמי לשים את הקשר שלנו במרכז. להיות פחות מכוונת מטרה ויותר מכוונת הנאה והיקשרות. וכחלק מזה לזכור שהקסם קורה בפעולות הקטנות והרגעים הפשוטים. להיות באמפתיה עם עצמי"
יפית, איטליה, אמא לפעוטה
קרא עוד
"השתתפתי בסדנא של דניאל והיה ממש מוצלח, הרבה מעבר לסתם עוד קורס אינטרנטי. הרצון של דניאל לעזור למשתתפות לא רק ללמוד על הנייר אלא לישם את הגישה בבית ועם הילדים מורגש. ממליצה בחום לכל מי שמתעניין/ת בגישה! אני הגעתי בלי שום ידע מקדים והיה ממש קל ופשוט להבין ולממוד מדניאל!"
טל, רעננה, אם לשלושה
קרא עוד
"דניאל אהובה, בעזרת הסדנה המושלמת שבנית סייעת לי לבנות משקפיים שחלמתי עליהם ואף הובלת אותי בהרכבתם ובהתבוננות דרכם. מרגישה שהצלחתי בעזרתך, כפי שקיוויתי, לדייק עוד ועוד את החוויה ההורית שלי (וחווית הקיום האנושית שלי! ) ואת הקשר ביני ובין היקרים לי מכל. המילים שלך תמיד כל כך מדויקות עבורי, נעימות, מנחמות, מבהירות, מאירות, מלאות אמפתיה ומעוררות השראה. במהלך הסדנה סייעת לי להבין דברים בעוד רבדים, לקבל זוויות נוספות של סיטואציות ולפעול יותר ויותר מתוך מודעות ובחירה. תודה על הכל אישה יקרה, נתראה בסדנאות המשך <3"
הילי, אמא לשניים
קרא עוד
"מסיימת את סדנת הוואצאפ עם דניאל ולוקחת איתי המון כלים שאוכל להמשיך לעבוד איתם בהמשך. כבר תקופה שהרגשתי איזשהו קצר עם הבת הגדולה בעיקר לאחר שהקטנה נולדה, ובזכות דניאל ושיטת ההיקשרות אני מרגישה שהקשר מתחדש ומתחזק. תודה דניאל על האכפתיות, העזרה ויכולת ההכלה. מודה על ההשתתפות בסדנא ועל הלמידה המרובה."
בת גל, אמא לשניים
קרא עוד
"בסדנת הוואטסאפ, דניאל מלמדת עולם שלם של ידע, מונחים וכלים שכבר באותו הרגע אפשר להתחיל להשתמש בהם ולשפר פלאים את היחסים בבית עם הקטנטנים ובכלל. הזמינות הגבוהה, האיכפתיות ויכולת ההכלה המדהימה של דניאל עוזרים ללמוד ב10 ימים כל כך הרבה ומיד להתחיל להתאמן בזה! ממליצה בחום לעשות משהו קטן בשביל עצמכם ולהרשם לסדנה הבאה! בטוחה שתצאו מרוצים כמוני!"
איילת
קרא עוד
"ממליצה בחום על הסנדת וואצאפ של דניאל המהממת! הסדנה בנויה בצורה מדוייקת ומסודרת ונותנת מענה להורים לילדים בכל הגילאים. הזמינות והפניות של דניאל גם בקבוצה וגם באופן פרטי גבוהה בטירוף והיא נותנת את כל כולה למשתתפות וזה מורגש! באופן אישי- מודה לך על כל הידע שנתת לי והחום והאפתיה () שהפגנת כלפיי ועזרת לי לישם כלפי עצמי וכלפי בני ביתי. תודה שבזכותך השתפרתי עוד קצת כאמא. תודה ענקית מעומק ליבי!"
טוהר, מילאנו, אם לארבעה
קרא עוד
"לפני מספר שבועות נרשמתי לסדנת היקשרות של דניאל בוואטסאפ, אחרי שלא הצלחתי להירשם לסדנה אונליין המורחבת (זה עוד יקרה). הילדים בדיוק יצאו לחופשה ואני לא בדיוק ידעתי איך זה הולך לעבוד... מדהים היה לגלות איך אחרי שני הסרטונים הראשונים והמושג הראשון עליו דניאל כתבה נשאבתי לתוך העולם הזה. דרך המסרים היומיים שדניאל העלתה בקבוצה (סרטונים קצרים ודוגמאות כתובות) זכיתי לצלול עמוק לתוך עולם ההיקשרות, ללמוד, לתרגל ולהכניס שינויים ביחסים עם הילדים. דניאל התייחסה לכל שאלה והתייעצות שעלו בקבוצה בצורה רחבה ומפורטת. היתה רגישה לקשיים וחיזקה את הצעדים הקטנים שכולנו עשינו במהלך ימי הסדנה. קרו לא מעט דברים מרגשים בעקבות התרגול שעשינו ואני עדיין מידי פעם חוזרת לכל המסרים שדניאל העלתה כל יום, כדי לחזק את תכני ההיקשרות. תודה דניאל יקרה שהצלחת למצוא פיתרון יצירתי ומעולה לאלו שעדיין לא הצליחו להירשם לסדנה המורחבת שלך. אני ממליצה ממש על סדנת הוואטסאפ!"
יערית
קרא עוד
"כשנתקלתי בפוסטים של דניאל לראשונה, כל מה שרציתי זה להיכנס למוח הנפלא שלה ולהעתיק לעצמי את כל המידע שנצבר שם. אבל... בחיים אין קיצורי דרך ומאז אני עוקבת באדיקות אחר התכנים שהיא מעלה. ממשיכה ללמד את עצמי דרך מקורות שהיא ממליצה עליהם, ולאחרונה אף השתתפתי בפעילות שדניאל יצרה בנושא היקשרות (קסם!). דניאל מעוררת השראה ומחדשת! היא מצליחה להעיר בנו אינסטינקטים ורגש שכבר שכחנו. ממליצה בחום רב. "
הקודם
הבא
מה נלמד בסדנה?

סרטון 1

הקדמה ומבוא

סרטון 2

היקשרות – מהי?

סרטון 3

היקשרות ושורשיה

סרטון 4

מלידה עד גיל שנה
 השורש החושי

סרטון 5

גיל שנה עד שנתיים
שורש ההידמות

סרטון 6

גיל שנתיים עד שלוש
שורש השייכות

סרטון 7

גיל שנתיים עד שלוש
שורש השייכות
 תסכול ואמפתיה 

 

סרטון 8

גיל ארבע עד חמש
שורש המשמעות

סרטון 9

גיל חמש עד שש
שורש האהבה הבלתי תלויה

סרטון 10

גיל חמש עד שש
רגשות מעורבים

סרטון 11

גיל שש עד שבע
שורש המוכר והידוע

סרטון 12

סיכום ומה הלאה?

שאלות ותשובות
לאיזה גילאים זה מתאים?
8 הקורס מתאים לכל הגילאים ובמיוחד לגילאי הגיל הרך, מלידה ועד גיל.

איך זה עובד בזום?
לקורס נפתח חדר עם לינק קבוע. ניפגש בלייב פעם בשבוע לשיעור אינטראקטיבי. זוהי לא הרצאה, אלא שיעור עם השתתפות פעילה, תרגילים ומקום לשאלות לאורך כל השיעור. המטרה היא שזה לא ישאר בגדר ידע תיאורטי, אלא יירד לרמת הפרקטיקה ויתאים לבית שלך.

מה קורה אם נאלץ לפספס שיעור?
זה קורה לא מעט ולא מהווה בעיה כי כל השיעורים מוקלטים ונשלחים אליך למחרת ביחד עם סיכום כתוב של השיעור. יש לנו משפחות שגרות באזורי זמן שונים, וגם משפחות מישראל, שעברו ככה קורסים שלמים. ההמלצה שלי היא להשלים כמה שיותר סמוך למועד השיעור (לנעוץ ביומן!), ולעקוב בווטסאפ.

מה זה השפה?
גישה הוליסטית לתקשורת בינאישית, שפיתחו מרים ויובל קדן. הגישה משלבת תקשורת מקרבת, היקשרות ושורשיה, ופסיכולוגיה חיובית. לכך נוספים גם תכנים שאני אוספת מעולמות אחרים כמו מדעי המוח, פגיעות, רילוקיישן, שינויים ומעברים, מונטסורי, מיינדפולנס ועוד. הקורס שונה מקורסים אחרים בכך שהוא משלב את התיאוריה ההיקשרותית, שנתפסת לפעמים אידיאליסטית וקשה ליישום, ביחד עם תקשורת מקרבת, שעוזרת לנו לחמול על עצמנו, לתת מקום לקושי ולפעול מתוך חוויות הצלחה. הניסיון והידע שלי הופכים את הקורס למשהו גדול יותר מסך כל חלקיו.

הקורס מתאים גם למי שלא מיישמת עדיין את השיטה?
לגמרי! נלמד את כל מה שחשוב מאפס, זה יאפשר לך בהדרגה להיחשף לשפה החדשה. ואם יש לך כבר רקע כלשהו בגישה, נוכל לתרגל במקומות היותר מאתגרים ביישום שלה. הקורס בנוי ככה שהוא נותן מענה גם למתחילות וגם למי שכבר צועדת בדרך (יש לא מעט הורים שחזרו עליו פעמיים וגם שלוש כי דברים משתנים לאורך הזמן, ולפעמים צריך תזכורת. (אה ו- זו גישה ולא שיטה 🙂 אין כאן מתכונים וגם לא טריקים. יש עבודה תהליכית על מערכת היחסים, ומקום לתהליכי הבשלה מוחית של הילד, במקביל לעבודה על עצמנו. אבל היי, עוד נדבר על זה בהמשך.

כמה משתתפים יש בקורס?
יחס אישי ומקום לשאלות הם המפתח ללמידה אמיתית מבחינתי, ולכן אני אישית מקפידה על קורסים סופר משפחות (נדיר ביותר שכולן מחוברות באותו הזמן 12 אינטימיים: בכל מחזור יש לא יותר מ).

איך זה עובד בווטסאפ?
הקבוצה היא המקום הבטוח שלך לפרוק ולקבל אמפתיה קודם כל. זו הכתובת לשאלות, פידבקים, עצות ותרגולים. במהלך השבוע אני שולחת תכנים כמו לינקים לסרטונים, פוסטים רלוונטיים לנושא השיעור ועוד.

ומה אם אני לא טיפוס של שיתופים בווטסאפ?
אין שום חובה להשתתף בקבוצת הווטסאפ! זה גם ממש בסדר אם את מעדיפה שלא לעקוב, ניתן לעבור את הקורס בצורה שלמה גם בלי לכתוב בה. ההמלצה שלי היא כמובן כן להשתדל להשתתף, לשתף ולתת פידבקים, כי זה מנבא חזק לשינוי אמיתי. כך או כך, פעם בשבוע חשוב לי לשמוע ממך ולראות איפה דברים עומדים, ככה שאני מבטיחה ליצור קשר במידה ולא נשמע ממך בקבוצה.

נשמע טוב? ההרשמה כאן:

בואו נדבר

רוצה לוודא שהסדנא מתאימה לך? אני מאוד אוהבת לקבל הודעות
קליז זריז לווטסאפ שלי, אפשר גם במייל, בפייסבוק או באינסטגרם.